Досега в концерна имаше ясно разделение: Volkswagen произвежда семплите автомобили, Аudi опакова същата техника по-шикозно и я продава по-скъпо. Това вече е минало. Изглежда, хората от Волфсбург са решили да не спазват този принцип. Volkswagen позиционира новия Passat един клас по-високо. Започва се още при дизайна. Благодарение на новата платформа стилистите са успели да променят основно пропорциите на предшественика. При почти същата дължина (минус 2 милиметра) междуосието е пораснало с 8 см. Същевременно новият Passat е станал по-нисък и по-широк. Резултатът е изненадващ: вместо барок Volkswagen предлага елегантна лимузина, която не изостава от Audi по отношение на формата.  Предницата с огромната хромирана решетка на радиатора излъчва онази порция самоувереност, която абонира модела за най-лявата лента по магистралите. От тази опция ще се възползва и Variant. Той също се е получил много успешен, така че е време да се замислим дали красивите комбита се наричат Avant.  От удълженото междуосие се възползва не само външният вид, но и предлаганото място. Вътрешната дължина е пораснала с 33 мм. Не звучи много, но се оказва доста. Така новият Passat предлага значително повече място на задната седалка – също и поради факта, че предната ос е изместена с 67 мм напред. Багажникът също е станал по-голям, дори и минимално. Така с вместимост от 650 л Variant ще предлага с 47 л повече, а лимузината - с 21 л и съответно 586 л.
Новият Passat прави голям скок не само при оформлението на каросерията, но и при кокпита – той е с една идея по-благороден. Фина пластмаса, пиано лак и хоризонтални вентилационни отвори -  те биха отивали и на Audi A6, да не говорим за осветлението на интериора в три цвята. Инфотейнмънт системата най-после е в крак с времето – определено открадва шоуто на Audi. Новото A4 също предлага навигационна система в реално време, но VW го надцаква. Системата се нарича Mirror Link, а чрез нея можете да изобразите на големия тъчскрийн избрани програми от вашия смартфон. По този начин скъпата навигационна система става излишна, като я заменя значително по-изгодното приложение за „умния” телефон. Passat е първият модел на Volkswagen, който може да бъде оборудван с Head-up-дисплей – това не се предлага за средния клас на Audi. Нова е и системата „Active Info Display“, свободно програмиращ се дисплей, който заменя класическите уреди и ги изобразява дигитално. В режим Навигация скоростомерът и оборотомерът елегантно преминават встрани и правят място за голямата карта. Всичко това е демонстрация за големите претенции на VW по отношение на новия  Passat. ИзводНе е нужно човек да бъде пророк, за да предвиди успеха на новия Passat. Дизайнът е свеж, техниката модерна, а разходът на гориво – редуциран. Изненадващо е колко много се доближава новият Passat до премиум конкуренцията. Поостарялото Audi A4 започва да изглежда излишно.
 
       Ясни са цените на BMW X4 за България
      Ясни са цените на BMW X4 за България
    
     
       Volvo Car Group отново с ръст в продажбите
      Volvo Car Group отново с ръст в продажбите
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!
 Статии
     Статии   Audi Видеa
    Audi Видеa   
    

