Берлинските летищата провеждат изпитания на Opel HydroGen4

Общи 14 декември 2011 | Speed-Press.com A- A+ 8800 посещения | без коментари

Opel разширява своите изпитания на пазара с автомобили с горивни клетки. Фолкер Хоф, вицепрезидент на Opel, отговарящ за връзките с правителството, предаде ключовете на HydroGen4 на управата на новите берлински летища. Летище BER е идеален партньор за Opel, тъй като притежава на територията си първата в света неутрална по отношение на емисиите на CO2 зарядна станция. Станцията на Total дава възможност за зареждане със „зелен” водород, произведен с енергията от вятърни електроцентрали на компанията Еnertrag.
Главният мениджър на BBI - компанията, която управлява летищата на германската столица Берлин, д-р Манфред А. Кьортген, посочи, че енергийната ефективност и устойчивите решения са главните цели на берлинските летища по отношение на опазването на околната среда.
Новото летище Берлин-Бранденбург ще започне пълноценна работа на 3 юни 2012 година и ще замени старите берлински аеропортове Тегел и Шьонефелд. Наред с BER, множество други компании, сред които ADAC, Allianz, Axel Springer AG/Bild, Coca-Cola, Hilton, Linde, Pace, Schindler, Veolia и NH Hotel Friedrichstrasse провеждат реални изпитания на водородното гориво като перспективна енергийна форма в съчетание с модела Opel HydroGen4.
Моделът Opel HydroGen4 е последният крайъгълен камък в развойната дейност на Opel и General Motor в областта на системите за задвижване с горивни клетки. Неговият енергиен комплект е съставен от 440 на брой последователно свързани клетки, чиято енергия се ползва за захранване на синхронния тягов електродвигател. Tой е с максимална мощност 100 к.с. и осигурява на HydroGen4 време за ускорение от 0 дo 100 км/ч за 12 секунди и максимална скорост 160 км/ч. Tрите композитни резервоара под високо налягане, изработени от усилени с въглеродни влакна полимери имат капацитет за 4,2 килограма водород, способни да осигурят автономен пробег до 320 километра. Зареждането им трае само три минути благодарение на технологията, осигуряваща налягане 700 бара. Тя е разработена от няколко основни компании, сред които и Opel.

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте