Първи километри с новата Corsa

Main October 2, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 25275 views | no comments

Близо до мястото на провеждане на автомобилния салон в Париж ние успяхме да завъртим едно кръгче с последната генерация на Corsa – макар и не като шофьори, а като пътници. Возеше ни ръководителят на разработката й Вернер Йорис, който ни разкри най-важното за колата. „С изключение на няколко болта и гайки окачването няма нищо общо с това на предишното поколение“, обяснява мъжът. Всъщност то продължава да бъде тип McPherson, но предната подрама е удължена, шенкелът е усилен, а геометрията е променена. Нови са също задната ос и амортисьорите.
Corsa е станала по-комфортна
Със сваления с 5 мм център на тежестта Corsa е станала по-стабилна, но същевременно и по-комфортна при движение по неравности. Подготвеният за изложението екземпляр прави впечатление с много добрата си изработка, не се чува дори минимално тракане или скърцане. Съществена разлика в сравнение с предшественика: дори в спортен режим окачването не е прекалено твърдо. Йорис върти спокойно волана и натиска бутона City, който с тоталното обновяване на електрониката е дошъл в Corsa. С активирането на тази функция воланът става „по-лек“, а паркирането – по-лесно. В Рюселсхайм са работили и по трансмисията – сега лостът й се движи по-нежно, което прави превключването на предавки по приятно.
Нов 3-цилиндров турбомотор под капака
От Opel се гордеят особено много с тотално новия 1-литров турбобензинов мотор с три цилиндъра, който се предлага във версии с 90 или 115 к.с. и система Start-Stop. Звукът на задвижващия агрегат е типичен за подобен тип мотори без да се натрапва прекалено. Заради подобрената шумоизолация Corsa не прави впечатление на много шумна. Едно от най-големите предимства на 3-цилиндровия агрегат е генерирането на максималния въртящ момент от 170 Нм едва при 1800 об/мин.
Клиентите ще могат да поръчват още 4-цилиндров мотор със 100 к.с. и турбо и въртящ момент 200 Нм, модифицираните да покриват Евро 6 атмосферни 1,2- и 1,4-литрови двигатели, както и 1,3 CDTI със 75 или 95 к.с.
Новият дизайн подчертава фамилната принадлежност
Corsa е подчинена на нова дизайнерска линия. „Предшественикът правеше впечатление на по-висок, при новата генерация залагаме на широчината“, обяснява главният инженер Андреас Ципсер. С по-ясно очертани странични части и предница като при Adam Corsa получава характернота за марката „лице“, а задните светлини напомнят за Astra. Интериорът също е променен – със 7-инчов тъчскрийн и по-качествени материали. Цялата електроника е сменена, така че да бъде възможно имплементирането на екстри като инфотейнмънт системата IntelliLink с функция MirrorLink за дублиране на съдържанието от дисплея на мобилен телефон. Предната камера позволява разпознаване на пътни знаци, предупреждение за сблъсък и асистент за следене на лентата. Нови са също системата за следене на мъртвия ъгъл в пакет с полуавтоматичния паркинг асистент.

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...