Skoda разкри дизайнерската концепиця MissionL design по време на нощното събитие на Volkswagen Group, състояло се буквално часове преди първия официален ден, посветен на медиите от IAA 2011.
Предсерийният модел е предвестник на нов компактен модел на чешкия автомобилен производител, с който Skoda възнамерява да завладее пазарите в Европа, Русия и Китай. „Целта ни е глобалните ни годишни продажби да възлизат на 1,5 млн. единици до 2018 г. Ще представяме по един нов модел на всеки шест месеца през следващите години“, заяви проф. почетен д-р Уинфред Вахланд по време на представянето на модела.
MissionL е с минималистични изчистени линии и ще заеме нишата между Fabia и Octavia. Производството ще започне още през следващата година. Очаквайте допълнителни подробности след пресконференцията на чешката марка днес.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!