Shell отпразнува своята 20-годишнина от стъпването си на българския пазар. Официалното събитие в резиденция „Лозенец“ беше уважено от дългогодишни партньори на компанията, представители на изпълнителната власт, неправителствени организации, медии и други официални лица.
Новаторството на компанията не се изчерпва само с нейните първи стъпки по въвеждането на високия клас горива с марката Shell V-Power, дългосрочната програма за лоялност на клиентите SMART, високите екологични норми и стандарти за безопасност при изграждането и функционирането на бензиностанциите. То е всекидневие за компанията, която непрекъснато прилага иновативни начини и решения при обслужване на своите клиенти.
„Преди няколко години Royal Dutch Shell отпразнува своята 100-годишнина. В този контекст 20 години могат да изглеждат не толкова дълъг период от време, но за нас в Shell всеки повод за празник е ценен. Shell България е изключително важна и успешна част от нашето голямо международно семейство – постижение, което нямаше да бъде възможно без активното участие и отдаденост на българските служители на компанията“ , заяви Тайс Юргенс, старши съветник регион Европа и Африка в Shell International, който присъства на официалния коктейл в резиденция „Лозенец“.
112 на брой са търговските комплекси на компанията в страната ни. Всеки месец те обслужват повече от 1 млн. клиенти. В периода 2009/2011 г. са открити 5 нови магистрални обекта - Shell Правец, Shell Калотина, Shell Студена, Shell Любимец Изток и Запад. 25 000 души в час е скоростта, с която бензиностанциите от цялата европейска верига обслужват клиентите си.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!